Často kladené otázky (FAQ)

FAQ
  • 1
    Kde a jak uhradit ověřovací platbu?
    Pro ověření Vašeho bankovního účtu je potřeba zaslat 1 Kč na jeden z bankovních účtu uvedených u nás v kontaktech.
    Další možností pro ověření bankovního účtu je zaslání výpisu z tohoto účtu anebo smlouvy o založení účtu, kde je viditelné jméno a adresa.
  • 2
    Jaké údaje požadujete vyplnit, pro ověření totožnosti osoby při vyplnění registračního formuláře v systému www.pujcka7.cz?
    Při vyplnění registračního formuláře je potřeba uvést veškeré údaje požadované systémem.
    Jméno a příjemní, rodné číslo, kontaktní mobilní telefon a email, adresu trvalého a přechodného bydliště, název, adresu zaměstnavatele, pracovní pozici, délku zaměstnání, čistý měsíční příjem, měsíční náklady, jméno majitele účtu,aj
  • 3
    Co když moje banka není na seznamu bank?
    Pokud Vaše banka není na seznamu uvedených bank, vyberte si kteroukoli banku pro platbu, jako VS uveďte Vaše rodné číslo.
  • 4
    Jaké doklady je potřeba doložit?
    • Pro ověření bankovního účtu zaslat platbu 1 Kč na jeden z našich bankovních účtu nebo zaslat výpis z účtu/ smlouvu o založení tohoto účtu,kde je viditelné jméno a adresa.
    • Pro ověření příjmu tři poslední výpisy z účtu se mzdou od zaměstnavatele/výplatní pásky, příp. důchodový výměr, daňové přiznání, potvrzení o příjmu apod.
    • 2 doklady totožnosti
  • 5
    Kdy a jakým způsobem obdržím uživatelské ID a dočasné heslo?
    Během několika minut zašleme na Vámi uvedené číslo mobilního telefonu SMS zprávu s uvedeným uživatelským ID a na e-mailovou adresu – dočasné heslo.
  • 6
    Dostanu odpověď o poskytnutí půjčky?
    O vyhodnocení žádosti Vás budeme informovat telefonicky anebo formou SMS zprávy na Vámi registrovaném telefonním čísle.