Často kladené otázky (FAQ)

FAQ
  • 1
    Jak si prodloužit termín uvedený v žádosti o úvěr?
    Prodloužit si termín je možné 2 způsoby:
    1. Předem uhradit poplatek, úrok za půjčku (příp. sankce, pokud jsou vyměřené) na účet 2800161127/2010. Aktivovat prodloužení přes "Zóna uživatele P7" > Žádost o prodloužení půjčky, zvolit si požadované Podmínky prodloužení termínu půjčky, potvrdit Žádost o půjčku se zadáním hesla, stisknout tlačítko "Prodloužit".

    2. Podát žádost v zóně uživatele P7:
    • Přihlásit se, jít na "Zóna uživatele P7" >Žádost o prodloužení půjčky, zvolit si požadované Podmínky prodloužení termínu půjčky, potvrdit Žádost o půjčku se zadáním hesla, stisknout tlačítko "Prodloužit". Hradit přes platební bránu The Pay.

    • Uhradit cenu za prodlouže je třeba do 23 hod. od podání žádosti. Termín splatnosti půjčky se automaticky prodlouží poté, co Věřitel zaúčtuje platbu žadatele.
  • 2
    Jak je možné zjistit aktuální stav svého úvěru?
    • Po přihlášení do Vašeho profilu můžete sledovat aktuální stav úvěru.
    • Telefonicky na lince pro klienty
    Tel.: + 420 727 830 896
    Tel.: + 420 228 226 971

    • Písemně na info@pujcka7.cz